slide show

Klubbmötet.

Publicerad 2013-08-25 19:22:44 i Klubbmöte,

För er som missade klubb mötet, skriver jag ett protokoll här på bloggen. Vi lottade ut en ridlärare, som blev Sandy Sleepymountain och sedan lottade vi även ut två elever, som blev Ellen Sunbrooke och Annie Bluestar. Sandy får ha en lektion i veckan, som kommer upp på schemat, sedan får hon självklart ha privatlektioner för grupper etc. Det spelar inte mig någon roll. Ellen & Anki får planera ett event tillsammans i veckan, som kommer upp på schemat lite senare. Sedan var det inte så mycket vi pratade om, det var många som kom på mötet och det var roande. Vi är även 21 medlemmar nu, om ni vill gå med skicka ett meddelande till mig Alexandra Mistdawn. Eller om ni vet någon som vill gå med, meddela mig då också. Vi pratade även om att klubbjackorna kommer upp på bloggen, minns inte riktigt hur mycket jackorna kostade men den röda är billigast och finns i Firgrove, för de som inte kommer in i gåd. Och den rosa stalljackan, finns i västkobbens fiskeby. Så, det var det vi pratade om och lite sådär. Har ni frågor eller funderingar, är det bra om ni hör av er!  Tack för att de flesta kom på mötet! :)
Finns i Firgrove.
 Finn i Västkobbens Fiskeby.
 Ellen är det osynliga spöket till höger om mig, haha. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv