slide show

Schema v. 35!

Publicerad 2013-08-25 19:48:00 i Schema,

Aktivitet: Grupptävlingar.
Plats: Moorland's brunnen.
Tid: 18.15
Medtag: Tävlingskläder.
Ledare:
Övrigt: Vi kommer ha grupper (beroende på hur många som kommer). Sedan, kommer alla i gruppen (som tävlar) få köra ja, några tävlingar. Får se hur många det blir. Och den som vinner i grupperna, alltså vunnit flest gånger köra mot den andra som vunnit i andra lage/t/n. Och den som vinner, vinner mästare i en vecka.
 
Aktivitet: Maskeradhoppning!
Plats: Marley's hoppbana.
Tid: 18.15
Medtag: Maskeradkläder!
Ledare:
Övrigt: Du ska välja nåt du vill klä ut dig till! Exempelvis en jordgubbe, du får klä ut dig till exakt vad du vill! Sedan, ska två och två tävla marley's hoppbana i grupp, vinnaren i varje grupp får sedan tävla mot varandra, och vinnaren blir erfaren ryttare i 4 dagar. Sedan, så väljs den som har finast / kreativast kläder, vinnaren blir mästare i en vecka! De som kom på andre och tredje plats, vinner en länk på klubb bloggen.
Aktivitet:
Plats:
Tid:
Medtag:
Övrigt:

 
 Aktivitet: Under planering.
Plats:
Tid:
Medtag:
Ledare:
Övrigt:
Aktivitet: Uteritt & grillning.
Plats: Moorland stallet.
Tid: 18.15
Medtag: Kläder för väder, och discokläder.
Ledare: Alexandra Mistdawn
Övrigt: Vi kommer att rida från ML lite varstans, grillar på något mysigt ställe. Sedan avslutar vi med en Pink Warrior dans i Fort Pinta. 
 Aktivitet: Röda lycktan
Plats: Marleys bondgård
Tid: 20:15 (efter championaten)
Medtag: Kläder efter väder
Ledare: Maja Starside
Övrigt: Jag kommer att säga '1,2,3 röda lycktan-stopp!' under den tiden ska ni springa så långt som möjligt medans jag skriver, när jag har sagt ska ni stå helt stilla, den som rör sig måste gå tillbaka från början. Målet är alltså att pjätta mig. När jag har blivit pjättad byter jag och den som pjättat mig så att den får stå och säga. Jag kommer alltså säga: Jag börjar nu! och då ska ni springa allt vad ni kan tills jag har sagt, 123 röda lycktan-stopp! :D Hoppas ni kan komma :) Förklarar  också på plats.
 Aktivitet: Klubbmöte.
Plats: Utanför ridhuset, sedan rider vi upp till taket.
Tid: 18.15
Medtag: Valfritt
Ledare: Alexandra Mistdawn & Ledarna
Övrigt: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv