slide show

SUCK!

Publicerad 2013-08-27 19:31:39 i Allmänt,

Jag tycker att alla borde skärpa sig! Jag har valt, att på klubbmötet denna vecka kommer jag ta upp om att man måste komma på MINST ett event i veckan, annars får man en varning och blir stallflicka en vecka. Veckan därefter, MÅSTE man komma på ett event, annars får man kicken. Tyvärr, även fast vi inte är fullt i klubben, eller har kö, så är det bästa sättet. Jag tycker alla borde skärpa sig! Och  tänka igenom detta. Varför gick ni ens med överhuvudtaget om ni inte ens kommer på ett endaste litet event? För att jag bad om det? Jo, visst jag frågade. Men ju fler desto roligare, right? Eller har jag fel? Men, isåfall tycker jag det är bättre om ni lämnar. Nej, jag riktar inte detta inlägget mot någon. Men jag blir så jävla förbannad över att folk är så paranoida. Att säga att man kommer på event hit och dit, härs och tvärs. Men sedan inte kommer? Det är ju förjävligt! Jag blir både ledsen och arg, en arg Alex är inte att leka med. Jag tycker att ni borde skaffa en tankeläsare. Och tänka igenom det här! Istället för att säga att ni kan komma, kommer jag nästa vecka, ha 'anmäla och kan inte' event. Alltså, det går ut på att det är vanliga event som vanligt, of course. Men ni måste anmäla er om ni vill va med. Ni behöver dock inte säga att ni inte kan eller så. Och dessutom, får ni inte komma på eventet om ni inte anmält er. Och om ni anmält er, men inte kommer får ni en varning. Och hamnar på titeln 'stallflicka' i en vecka. Efter man fått tre varningar, kickas man bokstavligt talat. Det är hårda regler som gäller nu. Och jag vill att ni kommer i tid, kommer ni ca 10-15 minuter försent, får ni heller inte vara med. Om dessa regler inte följs, kommer alla bli kickade och jag börjar om klubben på nytt, eller så bara jag har den för mig själv tills jag kommit på en lösning till problemen. Ja, visst jag kanske blir avskyvärd över hela starstable men den risken tar jag. Jag tar inget skit längre, jag blir arg och det får ni leva med. Tack till de som kom på eventet idag, ni tar iallafall hänsyn till känsliga människor som mig.. 
 

Kommentarer

Postat av: Hedda Skywood

Publicerad 2013-08-28 19:12:48

Bra inlägg! ♥ Men har bara en fråga... Jag vann ju eventet? skulle inte jag få mästare i en vecka då? :( Mästare är en högre rank än erfaren ryttare, som jag då fick. Jag uppfattade det som att om man vann (som jag gjorde) skulle man få Mästare i en vecka? Och inte bara erfaren ryttare i fyra dagar :( Är bara lite skeptisk hehe.. En onödigt lång kommentar i alla fall. Men vill bara veta. ♥

Svar: Jo, men jag tänkte fel .. :) Sen kom jag på att, eftersom om det skulle komma lika många som på klubbmötet eller fler, är det ju lite onödigt om alla är mästare right? :) Så valde att vinnaren i utställningen skulle vara mästare i en vecka, och vinnarna i hoppbanan skulle bli erfarna ryttare i 4 dagar, just sayin :)
pinkwarriors.blogg.se

Postat av: Hedda Skywood

Publicerad 2013-08-30 16:38:26

Jo, men Emmy Watergirl (min irlbästis) blev ju mästare i en vecka? Fast hon inte vann. Och jag blev bara erfaren ryttare, fast jag vann? Och det var alltså när vi tävlade Marleys hoppbana. Du sa dessutom att jag skulle få mästare en vecka ._. Aja, skeptisk var det hihi. Annars bryr jag mig inte- du gör som du vill.

Svar: Hm, det blev ett missförstånd tror jag, eller ja jag tänkte fel rättare sagt. Sedan loggade ni innan jag hann säga att Emmy vann utställningen.. :)
pinkwarriors.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv