slide show

Schema v. 43!

Publicerad 2013-10-20 19:23:00 i Klubbmöte, Schema,

Idag på klubbmötet, var det inte så mycket vi prata om, utan mest att det är inget tvång att vara aktivv osv. c: Sen bestämde vi att Lovisa Starheart skulle få bli ridlärare och Linda Rainhome får blir elev! :) Sen bestämde vi även att veckans tema skulle vara - Challenge vecka. :)
 
Aktivitet: Stå inne i en transport längst? or not...
Tid: 17.00
Plats: Valedale 
Medtag: Valfritt
Ledare: Alexandra Mistdawn
Övrigt: Vi kommer samlas vid Valedale, då jag kommer gå igenom vad vi ska göra. Sedan, kommer NI (alla som kom på eventet) får gå in i transporten i Valedale, och sen ska vi se vem som förlorar, som inte  orkar/mst gå brb eller liknande stanna kvar i transporten. Alltså, kort sammanfattat den som först lämnar transporten för att gå brb eller ja, liknande kommer få i uppgift att byta till ett hår under 50 sc som den som SIST lämnar transporten får välja. Inte ens för att köra championat får ni lämna transporten. Bara jag Alex får sticka vart jag vill, om jag sticker till ett champ t.ex säger jag till nån av mina vänner att vakta er haha. c:
 
Aktivitet: Dressyrlektion
Tid: 19.00
Plats: Valedale paddocken
Medtag: Dressyrkläder
Ledare: Lovisa Starheart
Övrigt: 
 
Aktivitet:
Tid:
Plats:
Medtag:
Ledare:
Övrigt:

 Aktivitet: Grupptävling
Tid: 18.15
Plats: Firgrove Minka (hon som anordnar tävlingar)
Medtag: Tävlingskläder
Ledare: Alexandra Mistdawn
Övrigt: Vi samlas vid Minka i Firgrove, och då (beroende på hur många som kommer) kommer vi grupptävla (inte jag dock) och den som förlorar i varje grupp kommer få byta smink! :D Och den som vinner bestämmet vilket. :) 
 
Aktivitet: Spökkväll
Tid: 19.00
Plats: Övergivna Bondgården
Medtag: Spökkläder, badkläder & myskläder
Ledare: Alexandra Mistdawn
Övrigt: 
 
Aktivitet: Stå still.
Tid: 17.30 
Plats: Utanför Doyles Kapell
Medtag: Valfritt
Ledare: Alexandra Mistdawn
Övrigt: Vi samlas utanför Doyles Kapell där jag sedan säger 1..2...3 och från och med då, ska ni stå alldeles still. Detta kommer bli jobbigt för er, jag lovar! Om ni rör er endast en mm, eller om hunden tryckte på en pil tangent är ni ute ur leken. Och den som förlorar, MÅSTE meddela till en person som jag sagt till dig och säga att personen är ful. :))
 
Aktivitet: Klubbmöte
Tid: 18.30
Plats: Valedale
Medtag: Klubbkläder
Ledare: Alexandra Mistdawn
Övrigt:
 
Ha en fortsatt trevlig vecka i PW! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv