slide show

Ny klubbledare!

Publicerad 2013-09-13 20:53:11 i Nyheter!,

Ella Applegarden, är nu klubbledare på prov i 2 veckor. Jag har tyckt att hon varit  aktiv under perioden hon varit medlem i PW. Kommit på många event m.m Så hon har tackat ja, till att få detta stora ansvar att pröva på att vara klubbledare i 2 veckor. Fortsätter fler såhär, kanske jag kommer hålla i en tävling! Där man kan vinna bl.a sc eller klubbledare, eller nåt annat kul! Kom gärna på fler event, här är omröstningen, rösta!!
 
:)
 

Kommentarer

Postat av: Emmy watergirl

Publicerad 2013-09-13 21:56:39

Hej :) jag kommer komma med på mer event i veckan det är svar att jag har varit så sjuk osv under veckan :( men jag mst bli bättre :D hoppas ni förstår :)

Postat av: Maja Starside

Publicerad 2013-09-14 09:26:26

KUL!!! Men betyder det att jag och Ed kommer vara me o tävla och om vi förlorar så får vi inte va längre? :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv