slide show

Om mig

Publicerad 2013-09-02 19:53:59 i Allmänt,

Hej! Detta inlägget blir lite försenat haha. Men i alla fall - för er som inte vet så är jag den andra klubbledaren. Det är alltså Maja starside och jag som är delägare av Pink warriors.
 
Men okej, fakta om mig då... Jag är en glad tjej på snart 14 vintrar som gillar att vara med kompisar, vara i stallet, spela starstable, baka, friidrotta och en massa mer. Jag gillar inte att förlora men har ändå aldrig varit en vinnarskalle. Mina favoritfärger är babyrosa och babyblå! 
Starstable har jag spelat ett tag men kan inte säga hur länge, jag är i level 14 och har tre hästar samt en liten ponny. Mina hästar heter Silverhunter, Darkbeauty, Babyboy och Frostbelle. 
Jag kan inte säga så mycket mer om mig själv just nu, men vid frågor så FRÅGA MIG BARA! Jag är öppen för (nästan) alla frågor och svarar i princip alltid om jag är vid datorn. Hoppas att ni kommer att trivas med mig som klubbledare, och ha en fortsatt trevlig vecka i PW! ♥
 
 
// XX Hedda Skywood
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv