slide show

Schema v. 36 & Poängjakt.

Publicerad 2013-09-02 16:48:00 i Allmänt,

Ledsen för att inte schemat kommit upp förrän nu! Men, har inte hunnit.. D: Aja, let's begin! 
Tänkte börja att ta upp om poängjakten som börjar NU idag (måndag). Det går ut på att, varje event man kommer på får man 3poäng på varje klubbmöte man kommer på, får man 7poäng och på varje event man vinner på, får man 10poäng. När man fått 50poäng, vinner man ett dimplom egengjort av mig och mästare i en månad. Diplomet, kan ni spara på er dator eller nåt, haha x3 Sedan kommer jag, eller någon annan som har eventet skriva upp de som fått poäng osv. :3 Nu till schemat! Förresten, så har jag valt att vinnaren, i poängjakten (den första vinnaren) kommer få chansen att se hur JAG ser ut irl! Lycka till :)
Aktivitet: Jorvikquiz
Tid: 18.15
Plats: Fort Pintas Fontän
Medtag: Frivilligt
Ledare: Alexandra Mistdawn
Övrigt: Vi samlas vid fp fontänen, och rider upp till fp borgen där jag, Alexandra frågar olika frågor angående Jorvik osv. Första personen som får 10poäng (1 för varje gång man svarat rätt) vinner eventet + 4 dagars erfaren ryttare. Gäller ej klubbledarna.
 
Aktivitet: Joggingrunda
Tid: 18.15
Plats: Galoppbanan
Medtag: Joggingkläder
Ledare: Alexandra, Maja och eller Hedda
Övrigt: Vi samlas vid galoppbanan, där vi blir grupper (beroende på hur många som kommer) sedan, utan häst kommer vi jogga Baronessan tävlingsbana (galoppbanan) och vinnaren vinner 10poäng + 5dagars mästare.
 
Aktivitet: Horsequiz
Tid: 18.15
Plats: Utanför vingårdens bibliotek
Medtag: Valfritt
Ledare: Alexandra, Maja och eller Hedda
Övrigt: Vi samlas utanför vingårdens bibliotek, då vi sedan lämnar kvar hästarna utanför och går in. Det går ut på, att jag kommer ställa frågor angående hästar i verkligheten. Tja, eftersom det är väl typ likadant i spelet, aja om hästar iaf! :D Denna vecka, får ni i läxa att lära er massa nytt om hästar. Vad de olika könen heter osv. Vad för olika gångarter en islandshäst har, ja mycket! Det kommer vara 10 frågor dock kommer jag inte att skriva upp dom på bloggen, fuska inte! Jag litar nu på att ni är ärliga och tar detta seriöst, men ändå väldigt kul! :D Den person som får 10poäng först, vinner 1veckas erfaren ryttare + 10poäng.
 
Aktivitet:
Tid:
Plats:
Medtag:
Ledare:
Övrigt:

Aktivitet: AlexandraQUIZ
Tid: 18.15
Plats: Långbron i Västkobbens Fiskeby
Medtag: Valfritt
Ledare: Alexandra
Övrigt: Detta är något Xtra kul som jag nyligen kommit på! Vi samlas vid långbron i fiskebyn, utanför rorsman då vi ska åka till Dark Core's landningsplats. Om det är någon som inte kan komma eller ja, vara i dark core eller fiskebyn, hojta till så ändrar vi det så fort som möjligt! Hur som helst, det går till att ni ska ta reda på så mycket info om mig irl och på spelet , alltså hurdan jag är i personligheten, ålder , namn m.m. Den som får 10poäng först, vinner 1veckas mästare + 10poäng till poängjakten!
 
Aktivitet: Lektion
Tid: 
Plats: 
Medtag: 
Ledare: Emmy Watergirl
Övrigt:
Observera att denna dag är det ett event + klubbmöte!
 
1.
Aktivitet: Uteritt + Överraskning
Tid: 14.00
Plats: Samling vid Baronessan
Medtag: Varma kläder & Badkläder
Ledare: Emily Snowlund & Meja Snowstone
Övrigt:
 
2.
Aktivitet: Klubbmöte
Tid: 18.15
Plats: Valedalestallet, sedan rider vi upp till stenringen
Medtag: Valfritt
Ledare: Alexandra, Maja och Hedda
Övrigt: Klubbmöte, haha xP
 
Hoppas alla kommer! :D Jag ser mycket fram emot denna vecka, och hoppas att alla kommer! Ha en fortsatt trevlig vecka i Pink Warriors!
 
//Alexandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv