slide show

Schemat!

Publicerad 2013-09-23 15:56:00 i Allmänt, Schema,

Hejsan! Jag är jätte ledsen för att jag o Jen (den nya klubbledaren, Maja och Hedda är inte längre klubbledare men fortfarande med i klubben) ja, jag o Jen vi hann aldrig planera igår och tycker det egentligen blir lite sent att bestämma idag, ledsen :/ Men jag måste hitta på nåt! Då Jen är borta hela dagen, så idag kommer dagens event och MORGONdagens event! Imorgon ska jag o Jen fortsätta planera! Och, jag vill bara informera er om att jag prioriterar skolan just nu, och får tyvärr inte vara inne lika mycket som förut. Förut satt jag med läxorna kvällen innan vi skulle ha prov/lämna in läxorna m.m Och det gjorde det stressigt så jag nästan började gråta. Och det måste få en ändring på detta, sen vill jag självklart fortsätta spela starstable och ha kul med er ♥ Men jag måste tyvärr låta mitt irl liv gå före, oavsett om jag vill det eller inte. Så ni har överseende att jag kommer inte vara inne 24/7 längre ♥ Men, jag vet att många kommer bli super ledsna om PW går under, varken jag eller ni vill det ♥ Så jag tänker fortsätta kämpa med klubben, och vara inne så mycket jag hinner! Ha det gött! ♥
Aktivitet: Vildhästlek!
Tid: 17.00
Plats: Steves paddock
Medtag: Valfritt, OBS! STARTHÄSTEN ÄR ETT MÅSTE!
Ledare: Alexandra Mistdawn
Övrigt: Vi kommer samlas vid steves paddock, då jag kommer gå igenom hur man gör vildhästbuggen för de som inte har en aning om hur man gör. Sen kommer vi rida, bl.a till Hollow Woods, där vi ska köra några lekar. :) Och sen kanske bara rolla.
 
 
Aktivitet: Jorvikritt
Tid: 16.30
Plats: Vingården
Medtag: Kläder för väder! OBS STARTHÄSTEN ÄR ETT MÅSTE!
Ledare: Alexandra Mistdawn & Jennifer Winterstar
Övrigt: Vi samlas vid vingården, då vi kommer rida ner till steves gård, valedale, firgrove, fort pinta och sedan badar vi vid törne, släpper lös hästarna i äppellunden och kör jage t.ex och har piknick vid törne! sen fortsätter vi till Moorland och avslutar där.
 
 
Ha en fortsatt trevlig vecka i PW! Önskar Alex & Jen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv